3/15/2012

Odlesky pameti

Z nejakych duvodu na me tahle pisnicka pusobi velmi nostalgicky a zaroven vykolejene: kolik zpivajicich bubeniku znate* - a jeste s holou hlavou a plnovousem. Davny hit z hlubin kolektivniho nevedomi - nejen z toho, co jsme kdy kde slyseli, ale i co jsme sami nekdy mozna (ne)zazili. Nemuzu se ji zbavit. Lubo Stankovsky se za bicimi usmiva a ja nevim, jak to mysli: dela to pro kameru, ma dobrou naladu, a nebo proste vi, ze "temporalni tok je ireverzibilni" a co se melo stat vcera, se dnes uz stat nemuze?



*Napadaji me tak Koller a Phill Collins, mozna taky Roger Taylor, kazdy trochu jinym zpusobem.

A jeste jedna verze videa k teze pisni.

3 comments:

Vilda said...
This comment has been removed by the author.
Vilda said...

Hoci Triangel som pozeral pravidelně, túto som znal iba z radia... a myslel som, že to spieval Miro Žbiro. :-) Naozaj velmi dobré! :-)

Unknown said...

milan cajs, bubeník a zpěvák tatabojs, kromě toho výtvarník a sochař