10/31/2011

Pisnicka s citovou vazbou

Tak tohle je posledni pisnicka z prvni strany Fanankovy desky s Hagen Baden.
To byla asi tak druha ci prvni kazeta, kterou jsem si kdy koupil (odhadem v roce 1994). Proto si taky pamatuju to umisteni (doufam, ze ne spatne). Deska, na ktere se objevila i legendarni pisen Prusa (a v nemene legendarnim klipu i "pan Frantisek Sahula" v roli devianta).



Az tak pred 3-4 lety jsem zjistil, ze je to cover verze  pisne od Toy Dolls - Spider in the Dressing Room. V silenosti textu si jsou obe pisne rovne, mam ten dojem, i kdyz kazda trochu jinak. O silenosti vykonavatelu necht si kazdy udela usudek sam :-).



Zacinam uz si vzpominat na pisnicky z mladi. Takhle asi prichazi stari...

1 comment:

Vilda said...

Sahula parádní, to už jsem hodně dlouho neslyšel.
K té desce mám tady docela silnou citovou vazbu. Úplně vidím, jak ve 93tým přijel na návštěvu bratranec z Jablonce, do té doby slušný hoch a mě, stále ještě slušnému hochovi podal kazetu se slovy "Tohle teď poslouchám."
A jak jsem pak chodil po Přerově se svým walkmanem Sony a byl rebel největší. Tedy, spíše takový „interní rebel“, řekněme raději :-)

Původní verze je řekl bych šílenější, ovšem ta Sahulova je zase ze života... asi proto se nám to tak líbilo, žáno? :-)