4/09/2012

Z nedostatku jine zabavy...

...jsem se nechal zvolit presidentem CEMS Alumni Association Prague. Napadu spousta, dobry tym, moznost posunout sve schopnosti a udelat neco pro sve okoli, spolecnost, chcete-li. A taky asi dost casu, ktery to zabere. Kdy tahle posedlost skonci?
Mezitim aspon par mouder "kardinala Vlka".
  • Jsem v Cařihradě a je mi dobře! Dopoledne jsem strávil na bazaru Kapali Carşi, kde jsem koupil Graubnerovi fez a sobě kolínskou a polobotky.
  • Před 457 lety zemřel papež Julius III., který během pontifikátu obnovil římské karnevaly a jmenoval svého nezletilého milence kardinálem.
  • Z pošty: "Proč je symbolem křesťanů právě ryba?" Jde o starou sicilskou zprávu: "Ježíš Kristus už spí s rybami"
  • Krucinál, Himmel, Herr Gott! Zatímco trčím dva týdny v Itálii, tak byl biskup Malý už třikrát na Matějské. O Graubnerovi a Dukovi nemluvě :(
  • Rád bych vyvrátil všechny ty mýty, které provází svatou zpověď. Vraždy? Šťavnaté pikantérie? Ale kdeže! Většina těch příběhů by uspala hada.
  • Ve Vatikánu zavládla s výpadkem facebooku nefalšovaná panika. Část biskupů se z obavy z blížícího se konce světa začala po letech modlit.
Tenhle typ zabavy je jaksi nevinnejsi. Chytre, vtipne, lehce rouhave. Jsem zvedav, jestli me funkcionareni bude ze stejneho soudku.

No comments: