Tedy, maloco / malokdo me v posledni dobe tak krklo, jako slecna x v Bageterii Boulevard ve Vodickove dnes rano.
Stojim u pokladny, ocekavam, ze se me opta, co bych si pral. Pocita si penize. Vzhledne na me, zatvari se ve stylu "co proboha chcete" a pocita dal. Ja stale stojim. Kdyz ani asi po 30 sekundach neprojevi aspon to minimum slusnosti, ze by me poslala k jine pokladne, odchazim k jine pokladne sam.
Jdu hledat mail marketingu nebo neceho takoveho, protoze tohle si zminku zaslouzi. Takhle me naposledy vytocily Ceske drahy, a to je co rici. Dvakrat skoda, protoze koncept je pekny a brooklynska bageta byla vytecna.
Update: na muj mail se "oblastni provozni manazer" ozval cca do pul hodiny, omluvil se, slibil napravu a vyzadal si adresu pro zaslani slevove karty. Takhle to ma byt. Drzim te firme palce.
Update 2: tyjo, az mi zacina byt stydno. Ted uz mi napsal i vedouci te restaurace, omluvil se a dokonce mi nabidl veceri u nich. Rikam na rovinu: vsechna cest! Aby se mi takto nekdo omlouval za sve hrisky...
1 comment:
Jsou země, kde to takhle funguje už celá desetiletí :)
Moje zkušenost s nějakým fastfoodovým řetězcem v USA: v drive-in zapomněli do tašky přidat omáčku. Když to paní zjistila, nijak se nerozčilovala a zavolala tam. Za 20 minut dorazil ředitel restaurace, přivezl omáčku a další tašku jídla zdarma, a omlouval se...
Jiná zkušenost z restaurace tamtéž - personál u baru čeká do tří do rána, až poslední dva hosté dopijou a zaplatí, aby mohli domů.
Zkušenost z restaurace u nás: "Zaplaťte a vypadněte, potřebujeme váš stůl."
Nu, třeba se už i tady blýská na lepší časy...
Post a Comment